Sunday 3 May 2020

वास्तविकता नबुझी सामाजिक सन्जालमा फोटो भेटेकै भरमा वसन्त जैशी दाइले रामायण जति लामो लेख लेख्न आवस्यक थियो जस्तो मलाई लागेन , यो बेला सबैमिलेर कोरोना महामारी सङ्ग लड्ने बेला हो ! आमाले सबै नागरिकता लिएर आउने जतिलाई राहत दिएको र लिएको देखेर लिएको र पछि फिर्ता गरेको आएको छ , कसैको चरित्र हत्या हुने गरि सामाजिक सन्जालमा नलेखिन हुन सबैमा अनुरोध गर्द्छु ।।

नमस्कार 
यी हुन लम्की बहुमुखी क्याम्पसका स्ववियु सभापति ललित जैशी जसलाई बिगत १८ बर्ष देखि म राम्रोसँग चिन्दछु । 
आज यिनले एउटा काम गरे राहत सामाग्री घर नजिकै आयपछि उनकि आमाले पनि राहत लगिछन् केही समयपछि उनी घर आयर सो कुरा थाहा पायपछि मेरो परिवार राहत आवश्यक पर्ने भित्रको हैन आवश्यकताका आधारमा जो लाई एकदमै खाँचो छ उसलाई बितरण गर्नुपर्छ भनेर फिर्ता गरे । यस्तो महान कामलाई यसरी बङ्गाईयो कि लम्की चुहा नगरपालिकाको पुरै राहत ललित ले कुम्ल्याय वा खाय धेरै टिकाटिप्पणी गरियो । लम्किमा चाहे जो सुकैले राहत बितरण गरोस कसरी गरियको छ सर्बबिधित नै छ । मनपरि बाईक चढ्नेले सम्म राहत बुझे कोहि बोलेनन् राहतकै नाममा वचेको कपडाकै माक्स सम्म बितरण गर्न भ्याय लाज नमानि । ललितको यस्तो महान कामको सिको गर हिम्मत भय नैतिकता भय म राहतका लागि योग्य छैन भन ग्यारेन्टी दिन्छु आधा भन्दा बढि राहत सामाग्री फिर्ता हुन्छ । लुट्न बानि परेकाहरू 
लम्की क्षेत्रको राजनीतिक क्षेत्रमा जुर्मुराउदै गरेको एउटा युवालाई सुझाब दिनुस गलत गर्दा अाैला उठाउनुस राजनैतिक दल भन्दा माथी उठ्न सिक्नुस । कम्तिमा ३० बर्ष पछिको एक निष्ठावान नेता बन्न अभिप्रेरित गरम ।
पार्टिका पत्रकार पार्टीका संचार माध्यम भयको ठाँउ हो लम्कि राम्रोसँग थाहा छ मलाई ।
गलतको खबरदारी राम्रोको सम्मान गर्न सिकाैं ।
जय देश । जय राजनिती

No comments:

Post a Comment